Jul 1, 2011

The Mind of Christ

De 6 luni traiesc o provocare si nu aceea de a slabii :) si aceea de a ma transforma, de a fi ca si Cristos; e un proces care va dura dar ma bucur ca Cristos prin Duhul Sfant a luat control asupra vietii mele. Multumesc ca lucreaza la caracterul meu, obiceiurile mele,  identitatea mea in Cristos, ma face sa inteleg la ce nivel sunt in viata, ce trebuie sa schimb, cum sa actionez,cum sa-L marturisesc, intr-un cuvant pot sa spun ca am experimentat botezul cu Duhul Sfant. Inca nu sunt perfect dar incerc sa fiu ca si Cristos, sfintenia e un proces lung dar sigur.
Vreau sa multumesc Domnului pentru prietenii cu care ma inconjoara fara iei nu as fi putut experimenta atatea lucruri si chiar minuni in viata mea.
Romani12:2 Să nu vă potriviţi chipului veacului acestuia, ci să vă prefaceţi, prin înnoirea minţii voastre, ca să puteţi deosebi bine voia lui Dumnezeu: cea bună, plăcută şi desăvârşită.

Si pot spune ca procesul de inoire a inceput si ce-i interesant este ca inoirea se petrece la toate nivele din fiinta mea, la nivel de trup suflet si duh.
Tinta noastra ca si crestini e sa fim ca si Cristos!

No comments:

Post a Comment