Oct 29, 2010

"Opreste-te si recunoaste ca Eu sunt Dumnezeu"

Am o marturie pentru inceput :)
Acum cateva saptamanii am trecut prin cateva experiente foarte interesante. In decurs de o saptamana aproape in fiecare zi am avut o experienta cu Dumnezeu sau in care Dumnezeu a testat viata mea sau caracterul meu.
Intr-o sambata seara veneam de la fotbal si m-am oprit la o benzinarie ca sa-mi iau ceva de baut. Din intamplare am ascultat la o conversatie intre 2 oameni care lucrau la acea benzinarie, iar unul din vanzatori a facut afirmatia ca el nu crede in Dumnezeu si ca nu are nici un rost sa creada ca El exista. Pentru secunde buna am fost socat sa aud ceea ce a afirmat si nu am putut sa-i spun nimic parca eram legat la gura si am plecat. A doua zi am fost din nou la benzinarie cu gandul sa-i spun ca Dumnezeu exista si ca-l iubeste, dar spre uimirea me nu am putut sa deschid gura sa-i spun nimic si am renuntat. 
A doua zi trebuia sa merg mai devreme sa termin buletinele pentru biserica si in graba mea am lovit, trecut, peste noua bordura care era cumva in unghi si nu am vazut-o, si asta m-a costat o gramada de bani ca sa-mi cumpar un cauciuc nou.
Marti am ajuns la lucru si cand sa ies din parcare cu camionul de lucru am lovit un alt camion care era parcat in spatele meu si nu l-am vazut cand am dat cu spatele pentru ca era in 'unghiul mort'. Toata ziua am fost suparat si parca dezamagit ca nu am fost atent. Dar cand am ajuns la locul unde trebuia sa livrez marfa am inceput sa vorbesc cu cea care receptiona marfa si i-am spus ce am patit. Ea a incercat sa ma consoleze si sa-mi spuna aproape cu lacrimi in ochi sa am grija cum conduc ca fiul ei acum 4 ani a murit intr-un accident de masina. Am incercat sa-i spun ca Dumnezeu lucreaza diferit in vietiile noastre si sa se increada incontinuare in Dumnezeu.
Apoi peste 2 zile o batrinica m-a oprit intr-o parcare si m-a intrebat cum se opresc becurile de la masina ca a apasat pe toate butoanele si nu se mai sting. M-am dus sa o ajut si cand am ajuns la masina ei am realizat ca de fapt sunt becurile de avarie si trebuia sa apese cel mai vizibil buton :)
Vineri am ascultat la radio aproape toata ziua si a fost o binecuvantare pentru mine pentu ca Dumnezeu mi-a vorbit printr-un pastor care vorbea la o emisiune. In timpul emisiunii a facut o pauza si a vrut sa se roage pentru misionari si pentru cei care Il marturisesc pe Isus, si a dat cateva indemnuri cum sa-l marturisesti pe Cristos si a inceput asa : " daca vrei sa-l marturisesti pe Cristos unei persoane pe care nu o cunosti uite mergi la o benzinarie (a spus exact numele benzinariei unde am fost eu) cumpara-i un suc si spune-i ca Dumnezeu Il iubeste si ca exista"; Cand am auzit asta am ramas uimit era exact raspunsul pentru mine Dumnezeu mi-a vorbit direct prin persoana asta. A doua zi m-am dus direct la accea persoana si exact asta am facut, i-am cumparat un suc si i-am spus ca poate e setos si m-am gandit sa-i cumpar un suc, a acceptat politicos si dupa accea i-am spus ca Dumnezeu il iubeste si ii pasa de el si ca exista; Nu a spus nimic, dar se vedea in privirea lui ca ii lipseste ceva ca nu are pace si e gol.
Dupa aceste experiente Domnul mi-a vorbit prin Psalmul 46:9a Opreste-te si recunoaste ca eu sunt Dumnezeu. Trebuie uneori sa ne mai oprim din alergarea noastra, din gandirea nostra pervertita si uneori chiar si perversa si sa-L marturisim pe Cristos.
Imaginati-va daca ar exista semafoare numai cu culoarea verde, ar fi un dezastru, dar este si culoarea rosie care indica oprire, trebuie sa ne oprim, sa ne oprim sa ascultam vocea Domnului ce vrea sa ne vorbeasca nu numai noi sa vorbim in comunicarea noastra cu El.
Apropiete de Domnul si El se va apropia de tine si lasa-L sa-ti vorbeasca, cunoaste-I vocea, invata-I vocea ca sa stii sa o recunosti atunci cand te v-a chema pe nume, sa  poti sa auzi trambita si vocea arhanghelului atunci cand va revenii Domnul pe norii cerului.
Nu uita Domnul te asteapta sa comunici cu El in fiecare zi numai tu sa vrei, El e prezent tot timpul la intalnire.

1 comment:

  1. Domnul sa te întărească :) si sa-ţi binecuvinteze întreaga viatza.Sunt mandra cu un ASA verisor,care nu se sfieste sa-L marturiseasca pe Dumnezeu!

    ReplyDelete