Feb 22, 2010

Puterea lui Dumnezeu

1 Petru 1:5-9 Voi sunteti paziti de puterea lui Dumnezeu, prin credinta, pentru mantuirea care este gata sa fie descoperita in vremea de pe urma. In ea, voi va bucurati nespus, macar ca acum, daca trebuie, sunteti intristati pentu putin timp prin diferite incercari, pentru ca testarea credintei voastre, cu mult mai valoroasa decat aurul care piere si care totusi este testat prin foc, sa aduca lauda, glorie si onoare la descoperirea lui Isus Cristos.
Pe El voi Il iubiti fara sa-L fi vazut, credeti in El, chiar daca acum nu-L vedeti, si va bucurati nespus, cu o bucurie de nedescris si glorioasa, pentru ca primiti la capatul credintei voastre, mantuirea sufletelor voastre.

Weekend-ul asta am participat la conferinta Vocea Martirilor si am ramas uimit de ce se intampla in lume azi. Inca mai exista tari in care libertatea si religea este interzisa sau chiar nu exista. In schimb exista persecutie, tortura, atrocitati, abuzuri, oameni pozedati de duhuri necurate. Crestinii sunt persecutati in tarile in care predomina musulmanii, ei sunt batuti, biciuiti, arsi de vi, ingropati de vi, casele sunt daramate sau arse, altii sunt evacuati chiar din satele lor, inchisoare, si chiar daca toate acestea ei nu renunta la crdinta in Isus Cristos si nu se dezic de Isus Cristos, ei sufara pentru Cristos pentru ca au aflat adevarul au aflat sursa vietii si au aflat viata vesnica prin Isus Cristos. Isus le da curaj ii intareste si ei se incred in El.
Experienta asa m-a atins foarte mult si mi-am cercetat viata, starea mea, si Domnul mi-a vorbit prin versetele de mai sus "Voi sunteti paziti de puterea lui Dumnezeu".
CRESTINI PERSECUTATI EXISTA, RUGATI-VA PENTRU EI  

1 comment:

  1. Amin Peter... i believe WE are a chosen generation. a generation that is called to pray and seek God and his face.. a generation that God will use to do miracles, healings and brings multitudes to Christ! Prayer is incredible. I'm behind you! Domnu cu tine!

    ReplyDelete