Jan 11, 2010

Responsabilitatea in viata noastra

Responsabilitatea este un subiect delicat pentru mine,  nu prea am inteles ce inseamna sa fi responsabil pana nu mi-am dat cu capul de responsabilitate.
Dumnezeu inca de la creatie si in gradina Edenului i-a dat omului responsabilitati (Geneza1:22). Responsabilitatea este una din caracteristicile unui crestin si ea trebuie sa ramana in viata crestinilor ca o dovada a maturitatii spirituale. Iresponsabilitatea noastra poate afecta trairea noastra, relatiile noastre, dieta noastra, bugetul nostru s.a.m.d.
Dumnezeu ne-a dat in administrare daruri spirituale, familia, functii, oameni etc., dar cum ne raportam responsabilitatea fata de aceste lucruri?
Intr-o zi o sa raspundem pentru tot ce ne-a fost incredintat, cat de responsabiala a fost relatia noastra cu Isus, cat timp am dedicat in relatia mea de dragoste cu El, cat de responsabil am fost pentru timpul acordat.

RESPONSABIL      

No comments:

Post a Comment