Jan 16, 2010

Bucurie in slujire

Bucuria de a-i gasi pe cei cazuti in pacat
Si cand se intoarce acasa, cheama pe prietenii si vecinii sai si le zice: "Bucurati-va impreuna cu mine, cai mi-am gasit oaia care era pierduta." (Luca 15:6-7)
Bucuria ca fiecare crestin are rolul sau
Cine secera, primeste o plata si strange roada pentru viata vesnica, pentru ca si cel ce seamana si cel ce secera sa se bucure in acelasi timp. (Ioan 4:36)
Bucuria ca fiecare crestin are experientele sale
Dupa cea au fost petrecuti de biserica pana afara dein cetate, si-au urmat drumul prin Finicia si Samaria, istorisind intoarcerea neamurilor la Dumnezeu; si au facut o mare bucurie tuturor fratilor. (Fapte 15:3)
Bucuria unor vieti schimbate
De aceea am fost mangaiati. Dar,pe langa mangaiarea aceasta a noastra, ne-am bucurat si mai mult de bucuria lui Tit, al carui duh a fost racorit de voi toti.(2Corinteni 7:13)
Bucuria gasita in oamenii credinciosi
Caci cine este, in adevar, nadejdea, sau bucuria, sau cununa noastra de slava? Nu sunteti voi, inaintea Domnului nostru Isus Cristos, la venira Lui? Da, voi sunteti slava si bucuria noastra.(1Tesaloniceni. 2:19-20)
Bucuria in adevar
Eu n-am bucurie mai mare decat sa stiu ca copiii mei umbla in adevar. (3Ioan 1:4)

No comments:

Post a Comment