Jan 7, 2010

Anul acesta am inceput anul cu o perspectiva nou aceea de a citi biblia intr-un an de zile; asta inseamna citirea zilnica a bibliei. Biblia am mai citit-o de cateva ori dar tot timpul gasesc ceva nou sau o citesc mai pasionat ma adancesc mai mult.
Azi am ajuns la concluzia ca daca citesti zilnic si mai putin e mai eficient decat daca citesti mult , ai multa informatie si nu poti sa retii nimic.
Citirea biblie pentru mine este comunicarea mea zilnica pe verticala cu Dumnezeu, intretinerea relatie mele de dragoste cu Dumnezeu, e respiratia de care am nevoie la fiecare secunda la fiecare bataie a inimii, e dependenta de a intretine focul aprins.
Citirea biblie este si modul prin care ne intretinem "instincul" crestin, este lucrul vital de care nevoie oricare crestin care il cauta pe Dumnezeu cu adevarat.

As vrea sa incurajez si pe altii sa inceapa citirea biblie, si as vrea sa fie un mod de viata pentru noi, sa fie singurul gid in viata noastra dupa care sa ne gidam

2 comments:

  1. Felicitari pentru ca ai inceput un blog, dar si mai mult pentru dedicarea ta de a citi Biblia!
    Cu drag,
    Mitrut

    ReplyDelete
  2. Mutumesc pt incurajare, aveam nevoia sa ma exteriorizez putin pt ca sunt prea introvertit

    ReplyDelete